Sunday 23 October 2011

kau yang terbaik buat aku:'(

 <3 sumpah aku sayang kau nurul suaidah,thankss sebab selama ni kawan dengan aku , aku happy bile dengan kau sue,kau buat aku ketawa selalu:)),aku taknak sesiape rampas kau dari aku ,aku taknak kehilangan kau  !!

aku rase life aku tak perfect bile takde kau,kau seorang je yang faham persaan aku,tapi kadang-2 kite ade gaduh kan?aku tak suke bile gaduh dengan kau sue:'(.. aku ade jugak rase geram dengan kau bile bergaduh,aku rase macam nak lempang-2 je muka kau sue,aku ingat kau ni  BESTIEE aku je,tapi aku tak akan buat mcm tu coz aku sayang kau,aku tau perangai kau mcm mane,aku boleh faham kau sue,kau pun buleh faham aku kan??tapi  aku tak tunjuk dekat kau yang aku sayang kau ,macam mane hana tunjuk sayang dekat kau:'((and aku nak mintak maaf dekat kau yang pasal capital (M) tuu aku tak dapat nak beackup kau,hurm aku sedih gilerr weyhh tak dapat buat yang terbaik untuk kau ,aku tengok kau sengsare je bile dengan capital (M) aku tau kau dah tawar hati dengan aku kan pasal  capital (M)?? ,sekarang kite abaikan jelah dea tuu kay,mulekan new life kau with new boyfee kau tuu capital (H) hahaha,aku suke tengok kau dengan dea sweet coupel ,jealous aku,heeeee aku nak kau janji dengan aku kau tak kan kecewa kan dea kay and aku hope kau dengan capital (H),bahagia kay,hargai lah dea ,

sue aku nak kau tau aku sayang kau sangat jangan tinggal kan aku,kau pernah kate kat aku kau nak pindah sekolah ,pless aku merayu gile kat kau jangan pindah sue,nanty dah tak de sape-2 kat sekolah tu aku nak kawan kau sorang je yang ade,aku hope kau jangan lah pindah sekolah yea sayang,aku sedih aku sedih aku sedih
kenape erk ade je org nak rampas kau dari aku ha?semenjak capital (s) masuk  gang kite aku rase macam dah rengang gile dengan kau,aku rindu kau yang dulu sangat-2 tau tak,:'(aku pun tak faham kenape dorang nak rampas kau dari aku,menyampah aku,

"sape cepat dea dapat lah bodoh" sedap-2 je deorang nak rampas kau dari aku,tak fikir ke perasaan aku ha?"pundek betol" ingat aku ni kayu ke ha?senang-2 korang nak rampas dea dari aku fuck damn,aku sayang dea tau tak,jangan lah ambik dea dari aku pless lah ,aku merayu sangat ingat senang ke ha nak dapat dea susah tau tak?ngeeeeeee,:'(
sue ?
i have only know you for 7months it feels like alife time,
i will be here to wipe away your tears and to fight away all of your fears you know, 
i will help you when things get tough, 
i will help you when things get hard and rough, 
i've told you many deepest secrets and you have told me yours, 
you're my freind in life you're my freind in death, 
we have a bond so strong poven with every breath,
i must say the things i cherish the most is the time we get to spend together you're my best friend and that's the way it will always be your always there for me beginning to end thats how, 
i describe you the perfect freind you have been there for me through thick and thin, 
And I know you will be till the end I know you will be here for me because true friends are for eternity,
You turned my darkness into light You made everything all right ,
When I needed you the most you were there, 
Even if you didnt really care Friendship is a strange thing ,
We find ourselves telling each other the deepest of our secrets and details of our lives things that we dont even share with the families that raised us Of all the friends I have ever met
Youre the one I will never forget If I die before you do I will go to heaven and wait for you
If you never show I will know u went the other way Ill give the angels their wings back
And risk the loss of everything just to prove Our friendship is true I will even go to hell for you
We are two friends, friends forever two friends always together
No matter what I will be here till the end I want you to remember me as your best friend.

  walaupun kau tak same kelas dengan aku kay,jangan lupekan aku tau,bile kau dah ade kat bawah tuu tau?heee,:(aku selalu ade dekat dengan kau sue,tautau,ingta tau DON'T FORGET ME,

aku tau aku banyak kali buad kau kecewa kann?aku mintak maaf sue aku bukan sengaje sue,aku tu' kau macam dah tawar hati dengan aku kann?aku tau tuu,aku tak kan kecewa kan kau lagi okey insyaallah.

#btw soryy kalau aku mengarot kad sini :))

No comments:

Post a Comment